About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, April 25, 2022

Ciorchin de liliac…

In tufa de liliac,vantul bate fara leac.Fac un pas,si stau deoparte,iar mie mi-e pe plac,un buchet as vrea sa-mi fac.In parfumu-i sa ma-mbrac,si floare de liliac sa ma fac.Cu parfumu-i natural,liliacul-i ideal,cu aspectu-i de ciorchine,te duce in lumi divine.Eu cred ca ma intelegi,si iti mai amintesti,de serile frumoase,cand cu flori de liliac ma imbatai,si parfumuri de toate soiurile tu ma stropeai.Traiesc din nou acele clipe,si nu le pot uita nicicand,in fiecare dimineata,eu le fredonez cantand.Tu esti departe acum,dar vei ramane pe veci in al meu gand,ce am in inima nu spun,le simt si le traiesc pe rand.Nu e zi,clipa si ceas sa nu ma gandesc la tine,te chem pe nume,si-ti zic,iubire.Iubire,tu unde esti acum?Ma alintez in fiecare dimineata,cum o faceam noi doi ca si de alta data,dar sa stii ca te port mereu in gand,ca si cu mangaierea de tine data.Un susur bland,mi-a spus,scrie,de lege este data.Nopti si zile,ne bucuram in gara noastra mica,si de nimic noua nu ne era frica.Eu sunt aici,tu esti acolo,dar stiu ca inimile nu sunt doua.In fiecare dimineata cand ma scol,privesc la cer,si cerul este gol.In imaginarea mea,eu te privesc,si cu drag eu iti soptesc,inca te iubesc.Te voi iubi chiar pana la luna,si daca ma voi intoarce inapoi,te voi iubi din nou.Asa de mult tu mi-ai ramas in suflet,caci daca mor,vei ramane de-a pururi al meu amor.Ne-am atins inimile,si nimieni nu le mai poate despartii,decat cerul.Privesc la cer,si acolo te gasesc pe tine.Traiesc cum nu am mai trait vreodata,si visez de parca toata lumea e cu flori si inmiresmata,si eu de tine sunt legata.Sunt doar gandurile mele,ce ma face sa privesc din nou in zare,si eu acum din departare iti dau o salutare.Te salut,si vreau sa-ti mearga bine,daca vrei sa ma vezi,priveste sus in zare.Eu sunt o calatoare!Azi sufletul meu e floare de liliac,ce strabate mirosul din departare,inmiresmat.Un ciorchin de liliac,sa nu ai chin cand mergi la lac,ci sa iubesti tot ce ti-e drag.Gandul aici l-am asezat,ca si eu jos pa iarba verde,acum m-am asezat.Sanatate multa,v-am tucat!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...