About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 7, 2021

Un cantec cu descantec…

E cu cantec,un descantec,pana ma spetec de petec.Un descantec cu cantec,acum eu va cant,din pantec.Un cantec rasuna in inima mea,e dragostea pentru Isus,si arde ca flacara neancetat,ce ma fericeste nespus.Buna,tac pac,nu va fac pe plac.Cantecul meu e cu cantec,tanar,precum sunt si eu.Ori va plac,ori nu va plac,eu cant,tac pac,si in ciuda sa va fac.Am fost printesa,cersetoare,acum sunt maturatoare,de soare,care vrea tot sa zboare.Sunt vagaboanda vietii mele,imi pare rau,ca de la viata,nu am primit cat as fi vrut.Doar mi-au luat cat au putut.Eu sunt a nimanui,nu am nici bani,nici casa.Lasati-ma sa cant,sa uit,ca am avut si eu o data,o fata.Acum e sus in Cer la Dumnezeu.Si soarele e sus,si viata pa min ma incerca,pan la apus.Alung praful de pe cer,sa-mi cante toate dorurile mele.Omule de la drum,ma tot plimb pe langa tine,dar nu ma indur sa-ti spun,cum ma uit cu drag la cer,si cand rasare luna,vin cu drag sa plang de nacazurile mele.Foaie verde,mar domnesc,de ce trebuie sa ma topesc?Foaie verde de mohor,de ce trebuie eu sa mor,cand eu doar vreau sa zbor.Foaie verde busuioc,da nimic nu am noroc.Foaie verde maghiran,dau cu capul de tavan.Foaie verde da trifoi,sunt batuta de vant si ploi,ca si voi.Am o inima ce-mi cere,si-mi miroasa gura a micsunele,sa te pravalesti pe iele.Nu mai vreau sa trag,ce-am tras,si nici pupaza pe un colac,nu mai vreau la nimeni sa le fac pe plac.Tac tac,pac pac,doar pe mine ma plac.De ce nu a vrut Dumnezeu,sa ma apere de rau,sa ramana tot al meu,sa nu-mi plang pacatul meu.Sa ma ierte Dumnezeu,dar nu tot omul e rau.Neica,nu fi suparat,tac pac,am plecat.O gurita eu ti-am dat,si buzele cu lapte de pasare le-am inmoiat.Cu lumina de la soare v-am lasat,voi nu fiti suparati ca toti am picat in pacat.Am stat pe ganduri sa meditez,si sti ce mi-a venit in gand?Mintea este buna,dar trupul este foarte nemilos.Cum sa spun,se lupta cu mintea mea si sufletul meu.Sufletul imi zice,canta,canta,si eu cant,dar trupul tot ma inteapa,ma pisca,ma misca din loc,si nu-mi da pace,nu ma lasa sa traiesc.Si eu ce fac,gandesc cu mintea,si cant cu sufletul,poate cumva trupul sa ma lase in pace sa mai traiesc.Si nicidecum trupul acesta nu-mi da pace,si-si bate joc de mine,iar eu cant mai departe,si tot cant,cant,pana cand,din nou iar cant.When we all get to haven,what a day of rejoising that will be,when we all see Jesus,we'll sing and shout the Victory!Daca faci bine,vei fi bine primit,dar daca faci rau,pacatul pindeste la usa,dorinta lui se tine dupa tine,dar tu sa-l stapinesti.Radacinile raului sunt de cand lumea.Daca nu poti spune ceva frumos,nu spune nimic.Daca fugi de lume,ia seama sa nu dai sufletului mingaieri.Luati seama,ca niciunul dintre voi sa nu aiba o inima rea si necredincioasa.Toti avem in noi o masura mai mica sau mai mare de rautate,si prin aceasta suntem si noi legati si legam si pe altii.Nu fi atat de sfant,incat prin sfintenia ta sa respingi pe toti de langa tine.Feriti-va de orice infatisare,ne nastem rai,in aceeasi masura ne nastem si buni,liberul arbitru ne apartine.Cat de frumoasa ar putea fi lumea noastra daca am renunta la acea rautate pe care fiecare o avem in noi.Nu stii tu?Pana in panzele albe,da de unde pana unde,se ajunge.Toate ma descanta.Ziua-mi intra in orbite,prin stele gaurite,prin care se vede-o zi,si in ea un fel de-a fi.Cand al meu si cand al umbrei,cand al umbrei,cand al sumbrei.Sunt figuri ce insumi is,un arcus dat cu sacaz.Ma descanta un ciob cu un fir cu bob.Vad doar stele verzi,vad ca nu te vezi.E leacul de la miazazi,aia e,fie ce-o fi.Descantecul este o incantatie spusa in soapta sau in gand.Am cantat,am terminat,descantecul l-am restalmacit,ca tare m-am balbacit.Am cantat descantecul de amara stare,ca nu mai am nici o stare.

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.