About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, April 2, 2021

Stoarsa si intoarsa...

Stoarsa,intoarsa,frumoasa,cateodata mai roasa,mai groasa,osoasa,dar toate le port pa cocoasa.Fiecare zi e o batalie intre ieri,azi si maine.Un susur de lumina mi-a stapuns gandurile,facandu-ma sa constat ca trebuie mai inainte sa crezi,apoi sa-ti doresti.De ce sa plutesc prin nori cand am la dispozitie intregul cer?Curajul meu e nemasurat,si cand trebuie stins devine prea puternic.Timpul nostru trece rapid,efemer,precum ma limitez la lucruri scurte.Nu vreau sa incarc optimismul cu tacerea mea absurda.Iubirea ofera un suflet universului,aripi mintii,zbor imaginatiei si viata oricui.Important e ca viata fara iubire nu poate exista,sau fara muzica,viata ar fi o greseala.Eu cand sunt suparata,sau ma doare,stiu ce vreau sa ascult,asa sunt vesela si optimista.Si de aceea,spun ca muzica este una dintre cele mai sigure cai de a descoperii personalitatea unui om.Tot ce-am auzit sunt cuvinte fara glas,caci orice om,orice lucru,orice gand are muzica lui.Trebuie sa fi fost frig acolo,in umbra mea,pentru a nu avea soare pe fata ta.Ai fost multumit sa ma lase sa straluceasca,asta e calea,ai mers mereu cu un pas in urma.Fata frumoasa,fara un nume,atat de mult timp,si un zimbet frumos,pentru a ascunde durerea.Ai stiut vreodata ca tu esti eroul meu,si,tot ceea ce eu as vrea sa fiu.Pot zbura mai mult decat un vultur,pentru ca esti vintul sub aripile mele.Ai fi putut parea sa mearga nevazut,dar am inteles totul aici,in inima mea.Vreau sa stii,ca stiu adevarul,desigur ca stiu.Mi-ar fi nimic fara soare,pentru tine sunt vintul de sub aripile mele.Zboara,departe,departe,ai lasat sa zboare atat de departe.Acoperi vantul de sub aripile mele,atat de departe,pina la cer.Aproape ca ating cerul.Multumesc,multumesc,multumesc lui Dumnezeu pentru Soare si vintul de sub aripile mele.

No comments:

Am umblat prin lume…

Multe eu am cercetat,dar cu toata truda,pace nu am aflat.Am umblat prin lume,dar numai cu Domnul eu m-am impacat.