About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, December 14, 2020

Taci si inghite pastila...

Am inghit o tableta,sa pot sa fac o piruieta,sa ma dau si eu o vedeta.Inghite pastila si taci,ca bine sa-ti faci,sa nu mai ai draci.Tu sa nu-ti bati capul,mie imi place sa-ti atrag atentia,ca sa-mi tin directia.Asta e placerea mea,si mai dute tu in treaba ta.Sunt frumoasa la figura,chiar de nu-ti dau nici o gura,vreau sa te calc pe batatura,ca sa taci din gura.Ma invart cum se cuvine,sa te pot invarti si pe tine.Te invart si dupa ac,ca mie asa imi placi,cand te intorci peste craci,sa scapi si tu de draci.Vorbeasca cine a vrea,ca nu le inchid eu gura.Gura este a ta,si placerea doar a mea.Acum hai sa jucam hora,pana nu ne invarte sfoara.Ca tot omul e cuminte,daca iubeste fierbinte,si nu minte.De mincinosi e plina lumea,si eu vreau sa traiesc ca luna.Lumea sa se uite la mine,si sa-i luminez eu bine.Placerea a fost de partea mea,ca ne-am intalnit,atunci,candva!Ori pastila ori idila,tableta e fitila,te umple cu fertila,sa ajungi derila.Taci si inghite,si apoi sughite,ca toate sunt fripte.Taci si inchide tableta,s-a terminat piruieta!

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...