About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, December 30, 2020

Nu ma dau raului,nici in ruptul capului...

Mai badita strop de roua,am primit rochita noua,sa nu ma dau raului,nici in ruptul capului.Da ti-e dor,hai in hora sa te joc,cum sa joaca pra la noi.Hategana,leganata,ca toate sunt cu fundul in sus,si rasturnata.Si daca si de min ti-e dor,sa-mi arunci o naframa alba,de sus din nori.Albul inseamna pace si curatie,si atunci stiu ca ti-e dor de mine.Leganatu-mi leganat,hategana am jucat,si badita dintr-un pom,si el tot s-a leganat.Eu aici,si tu acolo,hategana te da pa rola,cu o parolo.Parola mea tu o cunosti,ca esti un hot,dintre cei mai mari hoti,si ma ademenesti cum poti.Hategana la bataie,sa nu-ti faci si-o vanataie,si sa fi da mamalaie.Mamaliga am mancat,dar hategana m-a jucat,si acum pe picioare m-am ridicat,si te-am salutat.Te sarut si de peste Prut,nu vreau sa fi un om pierdut.O pasarica mi-a cantat,iubire cereasca eu am capatat!Si tot o sa privesc spre cer,pana te-ai departat!Cerul e albastru,ca un alabastru,si tu esti un astru,pe astru,cu teatru pe balastru.Frunza verde da rachita,sunt o mare prapadita,nu sunt instarita,sunt stralucita.La naiba cu tat raul,o sa trecem si Herastraul,pana pleaca haul.Este o vorba din batrani,nu moare calul,cum vor cainii.Am depasit paganii,si am trecut cu binii,chiar si cainii!

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!