About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, December 28, 2020

Expect the unexpected...

Nu sunt un intelept,dar acum ma destept,nu mai cred nici in pielea mea,si ia ma arde in piept.Cand am vrut sa cred,am primit pumni drepti,si cand am crezut,am ramas drept,mut.Nu mai vreau pe nimeni sa ascult,ca nici de mine nu ascult.Unul spune aia,celalalt imi da in cap cu tigaia,nu mai vreau,nimic,de aia.Traiesc cum vreau eu,ca doar pe mine ma doare capul greu.Tot io trag din greu.Nu am ascultat nici de mama,ca am crezut,ca,vorba aia,o sa ma duc eu la mamaia,sa vad,aia.Am crezut doar in lupi,cand pe mine au serit,m-am si prabusit.Si uite,de atunci,nu mai cred in bani marunti,ca sunt iuti,si te imputi,la aia,nici nu te mai uiti,fugi si te tot duci.Mama lor de hoti,vreau sa strig cat pot.Eu am patit-o,cu patitul,a luat la mine ciomagul,si am ramas cu ciolanul,si nu am mai stiut sa conduc volanul.Sunt povesti de viata,care te invata,sa nu mai stau pe masa,si sa fugi de acasa.Doar in Dumnezeu mai cred,chiar daca nici pe El nu-l vad,dar asa am invatat,ca sa fug si de pacat.Mai cred in luna si in stele,eu desigur le vad pe ele,ca sunt prietenele mele.Cred in pomi si in albine,ca imi da fagurul pentru mine.Si sus in fag ma sui,povestea acu sa vio spui.Cred in Univers,chiar daca m-am intors invers.Poate o sa cred si in tine,daca nu ma badaresti pe mine,si fac cum zic eu,ca e mai bine.Omul cat traieste,vrea mai mult,si se nimiceste,ca nimic nu-l multumeste.Se uita in gradina vecinului,si nu se uita la iarba lui.Umbla din casa in casa,nu mai stie pe cine sa mai momeasca.E avar,curvar,magar,toate sunt in dictionar,cu titlu de maestru profesional.Va multumesc ca ma-ti iertat,am vrut doar un calificat,ca sunt certificat de controlat.Cu viata m-am impacat,dar de tine,am si uitat,aici le-am demonstrat,pe ilustrat,si diploma de diplomat specializat in santaj de voiaj.Nu conteaza ce natie esti,conteaza cum te-ai comportat,sa primesti credit de la mine,sa te mai cred si altadat!Daca esti invizibil,totul e posibil,cand e palpabil.Ma bucur de bucuria lui bucurel de la Bucuresti.Inchid ochii si e posibil,sa vad invizibil,si aplauzibil.E posibil,poate si penibil,sa am un audibil.Nu sunt debil,dar totul e posibil,sa fiu amabil.Dar e valabil,sunt admirabil,dar e posibil,sunt si amicabil.E posibil acum,dar nu mai astept mult,ca nu e posibil.

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...