About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, December 31, 2020

Abecedarul vietii...

Am,biruit,credinta,dorul,elanul,fiorul,grija,harul,inima,jalea,kilometru,loialitatea,oftatul,poezia,ruga,strigatul,sivoiul,tineretea,tucatul,undelemnul,viata,zambetul,si mai presus de orice,Iubirea.Ravnim la tot mai mult comfort,cautam doar lucruri din import,lucram intens,putin dormim,deloc nu ne hodinim,doar tot muncim.Suntem nervosi,nu mai iubim,si n-e intrebam,de ce traim?Avem cerinte,vrem averi,si uitam ca toate pier.Avem depresii,mai niste chestii,si vedem tot trestii.Uitam ca azi,devine ieri,si nu suntem nicaieri,avem doar vaicareli.Muncim ca viata sa o rasplatim,si apoi murim.Insa,cel mai important,uitam si sa traim.Macar o clipa,ca tot ce n-e ofera viata,in amintiri s-or transforma.Apreciem dupa ce pierdem,dupa ce pierdem pretuim,iar lacomia ne orbeste,dar cel mai bine,e sa ne iubim.Sa fi bun,dar cu masura,chiar daca toti te injura si te fura,sa nu-ti schimbi dragostea in ura.Sa apleci si capul,dar sa nu renunti la demnitate.Sa iti traiesti fiece zi,ca si cand ultima ar fi,ca nu traiesti de doua ori,doar o data,o sa mori.Viata nu iarta pe nimeni,nici pe mine.Am experimentat acest eveniment de trecere a aniilor,de 61 de ani!Viata trece,amintirile raman!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...