About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, August 21, 2020

In compania copacilor...






 Iubesc,si nu vreau sa urasc,cu copacii ma imprietenesc.Din ganduri imi fac solii si din copaci imi fac prietenii.Nu scapa nici o ocazie,poate alta nu va mai fii,si pe marginea drumului te vei impotmoli.Pentru mine copacii e cea mai buna sursa de energie pozitiva,cand lumea ma face sa fiu negativa si obsesiva.Dar totusi am si o obsesie,ma fotografiez cu discretie si nu astept pe nimeni la nici o intersectie.Ma iubesc cu atentie,si-mi promit o supra doza de frectie.Nu promit nimanui nimic,ca si eu sunt un pitic,si numai cu copacii ma compromit.Ei stiu a mea durere si cu frunzele ma mangaie in tacere.La umbra pomilor ma odihnesc,si langa ei mereu meditez,si de viata le vorbesc.Sanatate tuturor,mai trage-ti un pui de somn langa umbra teiul flocos care miroase sa nu te mai scoli de jos!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...