About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, September 7, 2019

O scurta poposire,si un ceas de ragaz...

Nu am nici o intalnire,am vrut sa am o scurta poposire,putina odihna,si un ceas de ragaz.Cuvinte bune si placute,ma inspira pe mine,iute,si nu vreau sa fie pierdute.Parafraza,in al vietii scurt ragaz,intre genii si misterii,nu de moarte mi-e necaz,ci de nedreptate,azi.Ce atata nedreptate,lumea se intoarce pe spate,si se duce drept la dracu pe spate.Un ceas de ragaz,merge si fara gaz,cand dai de necaz.Am spus cuvinte placute,nu mute,cuvinte sa ne ajute.Atat am cautat cuvintele,de aici eu le-am aliniat.Am crezut ca ma pierd,dar un ragaz,am primit un mesaj,si am suit sus la etaj.Si aici,am crezut ca scap de necaz,dar nu am mai ramas cu nici un ceas de ragaz.Totul a ars.Ambulanta si pompierii au venit,si pe noi toti ne-a raspandit,dar nu ne-a nimicit.Ne-a rasucit.Am pierdut acum si acel ceas de ragaz,eu credeam ca stau treaz,si nu vroiam nici un necaz.Uite asa s-a intamplat,eu doream sa am doar un ceas de ragaz!Nimic nu m-a ars,priveam in extaz,si ma intrebam?Acum ce s-a mai intamplat?A fost doar un ceas care a ars,a ramas fara gaz.

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...