About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, September 7, 2019

Ieri...

Ieri a fost,si nu mai este,tot ieri am invatat cum se traieste,pentru azi.
Cantec mi-e viata,Isus mi-e speranta,
Si astazi ma voi bucura,
Si eu vreau sa-L laud pe Cel ce-mi da viata,
Sa cant despre dragostea Sa.

Hai vino cu mine un imn de iubire,
Canta-vom spre slava Sa,
Nu-i nimeni ca Tine bogat in iubire,
Isus Te vom lauda.

Alerg inspre tinta,alerg nu am frica,
Pazita sunt de mana Sa,
Pazi-voi credinta,pazi-voi speranta,
Pazi-voi si dragostea.













No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...