About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, December 26, 2018

Iubesc un Print de Imparat!

Nu te supara,daca postarea iasa asa,acum eu sunt pe telefon si scriu un mesaj printului meu.De te iubesc e vina mea,de ma iubesti e vina ta,si tot mai tare,devina este dragostea.Cand nu ai ce face,incepi sa te indragostesti si cu luna sa vorbesti.Ajungi nebun de dorul lui,si cand nu ai la cine sa i  spui,fugi repede ca sa le scri,ca vrei sa nu le uiti.Am cantat cu luna si cu stelele,am vorbit cu pasarelele,si nu stiu daca m-au ascultat,ele toate doar sau mirat.Ca sa ajungi sa te indragostesti iti trebuie o doza buna sa iubesti.Dar eu m-am saturat de atata asteptat,si l-am lasat.Sa stiti ca dragostea nu va pieri niciodata,doar intr-o zi,va fi din nou desteptata.Si uite asa sa te poti indragosti dintr-o data.A fost frumos,un print frumos,ca nu o sa-l uit niciodata.Asa a fost sa fie sa imi schimbe viata mie.Eu de atunci mult m-am schimbat,ca am ajuns de am uitat,si ce am mancat.O iubire fara nume,o poveste care acum se spune.Eu nu traiesc numai din povesti,iti marturisesc,traiesc din cant cu el in gand,iubesc plangand,si mor razand.Dar ce atata amorire,la mine toate o sa vie,ca stiu sa plang,sa rad si sa ma bucur.De altfel o fac de fiecare data,cand lumea mea imi este rasturnata.Poate tu nu intelegi mesajul meu,e scris pe numele tau,dar e scris de la mine pentru tine,si chiar in zilele straine.Nu stiu cum ai descifrat,codul dragostei poate l-ai si uitat,nu e nimic,doar eu te-am invatat.Daca nu l-ai memorat,iti scriu un altul mai sofisticat.Poate te intrebi,cum am eu timp de toate acestea,ce sa iti spun,am avut o noapte.Cand omul nu poate la noapte sa spuna in soapte,le scrie intr-o carte.Asa trec noptile cand sunt grele,si visurile fara stele.Am avut si visuri cu stele,dar tu nu erai printre ele.De aceea eu am invatat,ca sa te privesc neancetat,incerc sa ma uit tot la stele,ca sa ramai mereu in visurile mele.Ce pot sa iti spun,e de neimaginat,si sa stii ca nici nu te-am uitat.Visul pe care l-am visat a fost tare minunat.Dar sa sti,acum eu am plecat,te las,nu fi suparat,o sa mai vin si altadat.Acum am invatat,cu dragostea nu e de jucat,te arde pana la stele,si nu stiu daca din nou pot sa urc la ele.Te pup,tu ai castigat,si eu tare m-am bucurat.Dragoste,te iubesc neancetat!

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...