About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, October 29, 2016

O scumpa zi,o scumpa zi...

O scumpa zi,o scumpa zi,
Cand pe Isus eu l-am primit!
Inima mea,I-am dat-o Lui,
Cu totul sunt al Domnului.

Sunt al Lui,sunt al Lui,
Nu sunt al meu,ci al Domnului.
Prin singe sfint rascumparat,
De tot pacatul sunt spalat,
Sunt al Lui,sunt al Lui,
Nu sunt al meu,ci al Domnului.

O scumpa zi,o ceas frumos,
Cand am aflat eu pe Hristos!
Prin al Sau har sunt renascut,
Si acuma stiu ca nu-s pierdut.

Eu stau lipit linga Isus,
Ce mintuire mi-a adus,
De la Isus eu nu ma abat,
Caci pace mie,El mi-a dat.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...