About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, October 29, 2016

Caci pentru mine a trai este Christos...

Caci pentru mine a trai este Christos,
Iar a muri,o,da,e un castig,
Sa-L iau de mina si sa merg cu El pe calea Lui,
O,nu-i iubire ca iubirea Lui!

Mai mare veselie nu-i pentru copiii Lui,
Decat sa umble in voia Domnului.

Candva inima-mi era plina de pacat.
M-am intalnit cu Isus si m-a curatat.
Zicandu-mi: „Vino la Mine,purtand a Mea cruce,
Esti mantuit,prin Mine fericit!

Mania,ura,au disparut,iubirea-mi este scut,
Nu ma despart pe veci de-al meu Isus.

Sunt multe lucruri care inca nu le stiu,
Dar de un lucru,de acela sunt sigur,
E ca Acel ce m-a salvat,pe veci m-a si spalat,
Eu sunt voios ca sunt rascumparat.

O tu,popor al Domnului,sa canti spre lauda Lui,
Pana vom cina cu toti la masa Lui.


No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...