About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, January 22, 2016

Ma incred in El...



Ma-ncred in El,orice s-ar intampla
Pe drumul meu sau in viata mea,
Fie ce-o fi,in orice zi,
Cerescul Tata m-a calauzi.

Ma-ncred in El,El stie soarta mea
Pe stanca sus,sau in adanc de vai,
Lovit de val,ajungla mal,
Cerescul Tata m-a calauzi.

Ma-ncred in El,oriunde as fi dus.
Chiar in cuptor de foc de as fi pus,
In suferinti sau bucurii
Cerescul Tata m-a calauzi.

Ma-ncred in El,chiar si cand nu inteleg,
Eu voia Lui intotdeauna aleg,
Caci doar asa in slava Sa,
Cerescul Tata m-a calauzi.


No comments:

Mai mult decat trecutul…

Mai mult decat trecutul,acum traiesc prezentul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...