About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, July 7, 2023

7 Iulie Ziua Iertarii…

Stiu si pot sa iert,dar nu pot sa uit,ce-am suferit.Nu fac criza,ca m-am scos din priza si merg la briza.Imi dau cu frunza in piept,si nu vreau sa fiu un flet.Bat cu pumnii pe masa,cand ma enervez pe viata.Nu ma bat cu pumnii in piept,vreau sa stau drept,si pumnii sa-i ridic direct.Cand iti dau doi pumni,de sarmale,vezi milioane,si io catralioane.Dincolo de orice lupta,toata lumea se imburda,si dincolo de altceva,spera,iubeste,si vei vedea,frumusetea din inima ta.Insa omul care iarta,are in suflet ceva,aparte,e putere,dar nu de cearta,care te poate imprastia.Stiu ca si tu plangi ca mine,cand te doare,si stai pe intuneric sa nu te stie nimeni.Ca si mine,te feresti de raii,sa nu creada,ca esti asa puternic.Fiecare se crede ca e asa destept,dar eu nu ma bat cu pumnii in piept,mai bine sa astept.Cand te doare-n suflet,mai bine spunei la copaci,ca sunt si ei ca tine,atunci cand taci.Iti inteleg tristetea,cu frunzele te mangaie pe obraz.De atatea ori m-i sa intamplat,ca vroiam sa dau doi pumni,la cei ce nu mi-au facut pe plac,dar gandurile m-i le-am controlat,si am zis ca n-o so fac!Cu pumnii goi,si inima in dinti,ati plecat si voi de multe ori,chiar intre sfinti,poate ati ramas si fara dinti.Foloseste-ti pumnii,atunci cand vrei sa ridici,si ai grije mare sa nu te strici.Acum astept,sa vad cum pot sa-mi tin pumnii in chept,si asa cum sunt sa ma accept!Te iert,dar nu te mai accept.Ma rog Domnului,sa intervina,nu sunt fara vina,am si tina si rugina,si merg doar pe o sina,dar am si masina.Ma rog,nu iau un drog,nici un drob,ma fac rob.Ascult cand ma rog,sunt doar un ciob,am microb.Domnul le stie,intervine cand greul ma duce in suspine,si nu am cu cine sa stau in ruine.Ma rog,si mi-e tare greu cand trebuie sa ma rog si de tine.Dar tot ma rog,o sa ma rog pana mor,si apoi o sa ma transform,si ma las de gunoi.Trebuie sa ma rog,am nevoie sa ma rog,traiesc sa ma rog,ma rog si sa iubesc,chiar si pentru acei ce ma prigonesc.Ma rog neincetat,ca numai asa eu am rezistat,si prin cate am tot dat,de rugaciune eu nu m-am lasat.Ma rog sa cred,sa sper,sa iert,chiar daca nimic eu nu mai cer.Cu o rugaciune si o viata de minune,eu ma rog si atunci cand soarele nu apune.Pana in ziua cand inchid ochii eu ma rog,si atunci eu nu o sa te mai rog,cred ca si tu o sa te mai rogi.Rugati-va neancetat!Eu v-am iertat,dar roaga-te Domnului ca sa fi si de El iertat.Roaga-te si crede,iarta si nu vede,uita si te pierde.Ma iert ca sa te pot ierta.Nu mai vreau nimic din viata ta.Imi pare rau ca a trebuit sa fie asa!Iert dar nu uit!Ma uit in sus la Isus!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...