About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, February 10, 2023

Azi am gradinarit…

Am stat putin pe ganduri,si fara sa vreau mi-a venit inspiratia,sacrificiu.Nimic nu este fara sacrificiu,pot sa traiesc singura,si totusi sa merg mai departe.Atata sacrificiu am facut in viata,si am realizat ca nu am ajuns in fata.Dar asa e viata,te sacrifici pana pica viata.Azi m-am sacrificat la gradinarit,si am crezut ca am aiurit,dar eu toata am aurit.Putem mai mult decat credem ca suntem in stare.Pot trai fara multe lucruri.Dar n-as putea infrunta ziua de maine fara speranta in inima mea.Nu,nu astazi,ci in fiecare zi,este ziua mea.Iubiti,oferiti tot ce puteti voi mai bun,in fiecare moment al vietii voastre.Creeaza in fiecare zi o capodopera,folosind toate culorile vietii.In timp ce scriu,zambesc!Fiecare zi sa inceapa cu o bucurie,fiecare clipa sa va  aduca implinire.Cel mai frumos va fi tot ce e scris de mine.Eu mi-am facut cadou pentru mine,o gradina cu flori. Sanatate tuturor,si in gradina de cu zori.O zi frumoasa ca la Raveca acasa!

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...