About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, November 1, 2022

Un Cer de Noiembrie…

Un Cer de Noiembrie am zarit,si la voi dragii mei,cei de jos si cei de sus,m-am gandit.O zi de Amintire,cand eu nu o sa mai va dau de stire.Un Noiembrie minunat,frumos,binecuvantat si bucurii neancetat.De mica nu am stiu multe,mai nimic.Mama imi tot spunea,sa mai cresti un pic.Si cand am mai crescut un pic,iar nu am stiut nimic.Si intr-o zi,mama imi spunea,de Domnul si Iubirea Sa.Cu si El pe cruce a suferit,si chiar pentru noi toti,a si murit.Dar multe intrebari eu i-am mai pus,si din nou mi-a spus,ca raspunsul e sus la Isus.Si zile,ani si ani la rand,au tot trecut,pana cand,am ramas fara nici un cuvant.Nu am mai intrebat pe nimeni,ci doar m-am intrebat pe mine.Raveca,prin cate o sa mai ajungi?Uite am ajuns aici,am trecut peste toate,dar nu mai am nimic de zis.Mama ma asteapta in Cer,si pana atunci,eu ma pregatesc de Cer.Tot ce a fost vreo-data,va fi sters,cum nu a fost o data.Multumesc Tatalui Ceresc,pentru Harul minunat,ca si de mine sa-ndurat sa fiu un copil salvat.Ziua nu-i departe,ia aminte,sora,frate,ziua aceea e mai aproape ca oricand,dar tot plangand.Acolo noapte nu-i,va fi numai lumina,ca luminatorul e Isus,asa mama mi-a spus!Nu stiu cat timp mai am la dispozitie,sa fiu in pozitie,fara rechizitie.Nu stiu daca o sa mai am timp sa le incerc pe toate.Si la ce folos,imi foloseste sa le incerc pe toate.Poti sa-mi pui lumea la picioare,ca si atunci,ma fac ca nu ma doare.M-am intrebat adesea,unde am gresit.Am zile cand nimic nu vreau sa ramana in amintire,si zile cand toate merg in nestire.Toate planurile facute,au ramas doar,prefacute.Cearcan sub ochi si riduri pe frunte,grijuri si dureri prea multe,iar eu am ramas singura si muta,fara veste,ca toate se stramuta.Am incercat unele,ba altele m-a incercat pe mine,si nu cred ca mai vreau sa te incerc,nici pe tine.Dar pana cand viata ma tot coace,o sa mai incerc alte cojoace.Serios,ma dau in jos,sa sed frumos.Mama m-a invatat asa,fa tot ce vrei cu viata ta,ca tot tu platesti,pe spinarea ta.Si asa a fost.Pana acum,toate le-am platit cu gros,ca m-a taiat si la os.Nici nu pot sa mai stau pe jos,ca nimic nu mai am de folos.Le-am incercat,le-am rumegat,si inima tare m-a intepat.Acum cu ochii obositi dupa atata amar de vreme,rad in hohot in fata oricarei probleme.La tot ce eu am incercat,si valoare nu i-am dat,pot sa spun cu varf si indesat,ca de incercat m-am intarcat.Cand o sa mai incerc un cerc,o sa ma fac toata cerc!Din a mea copilarie,eu multa suferinta am cunoscut.Ca soarta mea sa aiba parte,de suferinta asa de mult.O suferinta,mai lasa loc de fericire,sa am si eu parte de ea.Nu va fi asa de-a pururi,vor veni si ani de lipsuri,multe dureri si suspinuri.Adun azi rabdare prin credinta,si har de mangaieri prin rugaciuni.Nu va fi tot libertate,tot senin si bucurii,vor veni si zile aspre,cu furtuni si incercari.Nu vom fi toti impreuna,doar cu cantare,vin si despartiri si multe pribegiri amare.Nu voi fi mereu tot tanara,sanatoasa si bine.Ce voi face-atuncea daca,n-am pe Dumnezeu cu mine?Cu glasul meu strig catre Tine,inima mea Iti apartine.Sufletul meu te lauda pe Tine,pentru-ca esti bun si plin de iubire.Eu nu cunosc pe nimeni ca Tine,de aceea eu iti multumesc.Voi binecuvanta Numele Tau,mai presus decat viata mea,in orice zi,in orice anotimp,Tata,Te voi proslavi!Un anotim trece,altul vine,si eu ma gandesc tot la tine.Anotimpurile ca si timpurile,trec si n-e aduc aminte,de amintirile petrecute dinainte.In orice anotimp iubesc si ma iubesc,chit ca e toamna,ma chitesc ca o doamna.Nu numai in toamna sunt doamna,sunt in fiecare luna din an,si ma iubesc cat un an.Chiar daca e tarziu,sunt pentru mine primavara iernii,si umbra verii,in anotimpul serii.Iubesc si toamna desfranata,cu mustul bun,ce nu te imbata,doar te rasfata,ca lumea asta toata-i beata,si cu putere te agata.Sunt elixirul sperantei care moare,si tristetii mele eu i gasesc un leac.Iubirea mea,malcoma si tarzie ma invioreaza la fiecare pas.Din toamna ruginie,ma scoate si pe mine din cutie,sa ma iubesc si mai cu glas,la fiecare ceas.Prin pacla veacului pasind,am invatat cu drag sa cant,si sa ma iubesc pe mine.Nu sunt numai pentru mine,dar te iubesc si pe tine,dar prieteni buni sa invatam sa fim!Te iubesc o vesnicie!Viata trece,dar Iubirea va ramanea.Cu Domnul inainte,pentru vesnicie.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...