About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, July 1, 2022

O mie sa cada,nu raman coada…

Doar Domnul stie,si ma cunoaste,si nici un fir de par,nu-mi cade fara voia Lui!Sunt clipe in viata ce dor ca si o rana,sunt clipe de disperari adeseori,si caut zadarnic un ajutor.Sunt clipe cand multe poveri prea greu ma apasa,dar nu uit,vine o clipa odata,cand voi zbura dincolo de nori.Cand incercarile-s prea grele,si nu stiu cum se vor sfarsi,mai este doar putina vreme,si cel ce vine va veni.Chiar daca viata-i mult prea cruda,si ma  intreb cat va dura,ce mai conteaza o secunda pe langa vesnicia mea?Sunt clipe in viata cand gust dezamagirea,si vad adevarul ca e mult prea amar,sunt clipe cand nu poti gasi in tine puterea,si schimb clipe de viata in clipe de jar.Sunt clipe cand,cu fie ce pas sunt tot mai obosita,dar in curand,langa Isus ma voi odihni.Fiti tari si imbarbatati-va inima,toti cei ce nadajduiti in Domnul.Omul merge cu frumusetea exterioara un timp scurt,dar cu frumusetea interioara merge vesnic.Nu te ingrijora chiar daca drumul uneori e greu,o mie sa cada,alaturi de tine,si zece mii la dreapta de-or cadea,doar vei privi cu ochi si vei vedea minunea.Fiecare zi e plina de culori,daca inca mai poti iubi,chiar de e soare sau e nor,El alaturi iti va fi.Fiecare zi,ti-aduce bucurii,si cand iti este greu,doar sa poti zambi.Oamenii te aud cand vorbesti,dar prietenul te intelege la nevoie.Domnul imi este adapost,cetate tare in vreme rea.Desi e valul furios imi e scutita inima.Da,eu ma incred in Domnul,cetatea mea,cetate tare-n vreme rea.Scut de arsita soarelui,e ca lumina farului,ce straluceste in noaptea grea.Tu esti a mea mantuire,Tu imi dai credinta,iertare,si ma asteapta in cer fericirea.Dumnezeu sa rezolve orce probleme,sa vindece orice boala si sa ne ocroteasca,dar sunt si mai multe motive,de orice fel.Eu nu ma tem,cu El merg catre tel.O mie sa cada deasupra mea,Domnul e cetatuia mea!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...