About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, January 20, 2022

Spune Nu,drogurilor…

De ce consuma oamenii droguri?Raspunsul pare a fi simplu,ei doresc sa simta altceva decat de obicei.De ce sa fii bolnav de o boala pe care o poti evita?Drogul te scoate dintr-o stare de normalitate,sau de tulburare,te introduce in lumea falsei bucurii,dupa care te arunca cu brutalitate in cumplitele chinuri.Viata ta nu va mai fi la fel niciodata.Drogurile sunt substante create artificial de om,fie din plante,fie pe cale chimica.Consumul periodic de stupefiante duce la aparitia tulburatilor.Azi a fost o zi frumoasa,si ca de fiecare data,ies afara din casa si privesc cu drag florile din fata casei mele.Ceva neobisnuit mi sa ivit chiar in fata mea,si de curiozitate am ridicat acel saculet negru si am cautat in el.Ce sa vedeti ca am gasit,nu va speriati,nu a fost un sarpe,dar tot ceva ce venin produce,niste droguri,si le si stiu ce fel de droguri au fost,caci le-am mai vazut si inainte.Sa facem povestea lunga,mai scurta,mi-a venit imediat aceasta ideie sa scriu despre ea.Mie nu-mi trebuie droguri nici pe gratis sa mi le dai,dar de fiecare data,mi sa oferit pe gratis.Deci sa vedeti cum stau eu cu drogurile si cum vin la mine pe nepusa masa,si eu le arunc pe apa sambetei.Ce vreau sa scot in evidenta,asa este si cu celelalte placeri,de toate felurile,care arata asa de frumos la privit,dar amar si pelin la gust.Traim intr-o societate unde la aproape fiecare pas vedem influenta nefasta a drogurilor,indiferent de natura lor.Poate pentru faptul ca nu prea suntem iesiti in lume,sau la moda cum le place unora sa zica,nu am avut sansa sa ma bucur in mod direct,dar am vazut fara dor si poate impactul lor asupra societatii,oameni care si-au distrus viata.Indiferent de parere,rezultatele sunt evidente in societate si asta zic eu,este rau.Nu sunt deacord cu ele,dar cred ca ceea ce dauneaza societatii trebuie combatut pe toate planurile.Societatea in care traim,LUMEA in care traim tinde sa se degradeze in mod normal si iremediabil.Se spune ca in viata nu le poti avea pe toate.Ca sa le iau pe rand,asa le stiam eu,mai chinuitoare.Dar drogurile pot fi foarte periculoase,si eu nici nu pot sa ma gandesc la ele,cum altii tremura dupa ele.M-am pierdut,dar totusi alegerea imi apartine in totalitate.Imi pastrez tacerea,si atunci cand am multe de spus.Viata trece,n-apuci sa te nasti ca imbatranesti.Sa nu uiti pe oricine,care a fost om.Umbrele visate,e greu sa l-e apuc,ca trebuie sa ma duc.Tu,suflete viseaza,ca aduni ceresti comori,langa caldul capatai,dar sa nu amai.Am fost,si voi ramane,un licar de lumina,peste lumea asta toata,fulgerator!Nu stiu de unde,cand si cum,lumea a luat-o rasna si hai hui,treca si te sui,pe droguri te pui,si plangi,de mama lui.Vremea se implineste,totu-l in jur vesteste,ca toate o data se sfarseste,chiar daca nu l-e nimereste,te poceste pacaleste.Cand iti apare in cale ispita,tu ocoleste-o de indata,ca sa fie rasturnata,nu pe tine,macinata.Toate sunt cu ura turbata,te plezneste dintr-o data,parca te vrea masurata si stricata,sa nu mai fi buna,niciodata.Lumea toata e stricata,dar n-e amortim indata,sa nu simtim cum n-e inteapa,si cu droguri distilata,sa-ti dispara durerile deodata,sa uiti ca ai fost o data!Lasa drogurile si mocirla,sa nu te prinda movila,o sa dai fata cu sila,si ajungi la marila cu gorila.E serioasa treaba,am si eu argatii mei,si traiesc degeaba,nu stiu cum e geaba.Ma rog pentru fiecare,Dumnezeu sa n-e faca alinare,stiu,pe fiecare n-e doare.Luati aminte,la lucrurile sfinte,stiu cum e,sunt si eu parinte!Nu te droga,droga e bruta,si pe burta te imburda,scapa de abrupta sa nu ramai rupta.Daca s-a umplut paharul,cere harul,sa nu fi ca talharul!Mai ada Doamne zile de inviorare,drogul si covidul ne aduce nimicidul,si murim cu ucidul.Ai mila Doamne de lumea intreaga,dar si de mine,sa raman intreaga.De minte intreaga,ca de boala sunt toata beteaga.Si acum va spun tuturor,fugiti de drog,ca de foc,Covid avem peste tot.Peste toate si in toate,Dumnezeu sa ne poarte,si sa trecem cu bine peste toate.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...