About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, December 9, 2021

Despre Camelia…

Cine a fost Camelia?Despre Camelia-un rezumat Azi sunt trei luni de cand a parasit pamantul,si a vazut infinitul.Camelia a fost primul meu rod,a fost un plod,dar a crescut si a dat rod.Nascuta in Arad-Bujac in 1979 pe 28 Iulie a fost o vara foarte calduroasa,dar am primit-o cu bratele deschise,sanatoasa si frumoasa.Timpul a trecut,toate au trecut,am ajuns in Chicago,si am zis Bravo!A mers la gradinita,a fost o papusita,a crescut putin mai mare,a facut si clasele elementare.A trecut prin mai multe scoli,ca doar am fost ca musuroi.Ne-am mutat din loc in loc,ca tiganii la un loc cand facem cojoc.A fost si talentata,la pian,mandolina,vioara si toba fina,la inot si de toate cate poti.A absolvit liceul cu Valedictorians.Valedictorians are determined by their Indexed GPA.All seniors with a final Indexed GPA of 4.65 and higher will be honored as a Valedictorian upon graduation.A graduat DeVry University,GCC,Glendale Comunity College si ASU,Arizona State University.Major in Arts and Education.Dar cu toate acestea viata ei a fost foarte grea si complicata.A inceput cu drogurile,dar traumele prin care am trecut a afectat-o mult.O fata frumoasa,inteligenta a ajuns in boala mentala.Mai mult de 20 de ani s-a luptat cu ia si problemele pe care le avea de sanatate mentala si mintala.Am fost alaturi de ia sa o ajut,dar mi-a fost foarte greu si mie,sa ma lupt cu ia si cu mine.M-am rugat lui Dumnezeu sa-mi faca dreptate,si mi-a spus sa o fac la stanga imprejur,fara sa injur.Si asa viata merge mai departe,cu grele incercari,chiar si aici din departari.Camelia nu sa omorat,drogurile a omorat-o.Si a ajuns la 42 de ani satula de toate,si sa intors pe spate.Am ramas eu cu inima indurerata,fratii ei si cei ce au tinut la ia cu dreptate.Dar pana la revedere,o sa mai mancam niste mere si pere,sa prindem putere.Ne vom intalni!Odihna vesnica si Dumnezeu sa te ierte!Cu drag mama ta care in inima te intipareste si te pomeneste.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...