About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, September 21, 2021

La a-l trambitei rasunet 🎺

La al trambitei rasunet cand va fi, Si cand Tu cu mare slava vei veni, Ce-i ce-s astazi in morminte s-or scula, Si in fata Ta Isuse,toti vor sta. Ada Doamne Ziua-ceea mai devreme, Ziua Sfanta Al Noului asezamant. Ce placut va fi atuncea si frumos, Cand domnia va fi data lui Christos, El e soarele dreptatii El,Isus, Soarele ce straluceste fara apus. Noaptea de pacat amara s-a sfarsit, Cand dreptatea lui Isus va straluci, El va sterge lacrima cu-n cuvant, Aducand o pace Sfanta pe pamant. Fi-va Doamne tot curpinsul un Betel, Va tanji orice faptura dupa El, Toti uniti intr-o simtire-l vor servi, Preamarind a ta Iubire ti-om sluji.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...