About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, May 12, 2021

Imi petrec zilele...

Multi nu imi cunosc viata,asa cum nici eu nu cunosc viata lor.Fie buna,fie rea,imi pun masca pe fata mea,si ma uit altundeva!Pasarelele imi soptesc,cat de mult ele ma iubesc!Cu timpul,devin simple amintiri,peste oameni si iubiri!Zi de zi imi pun o masca,sa nu par nici cum mai bleaga,chiar daca ajung o baba.Toti ma intreaba,si la cap ma leaga,de ce nu lucrez si sa dau pe breaza.Dar pe mine nu ma mai intereseaza,le inchid gura cu o naframa,ca tot nu ma inteleaga.Asa imi petrec zilele mele,clatinandu-ma si uitandu-ma la stele.Ba,chiar si la pasarele!Multumesc iubita soarta,ca viata ma tot poarta,din poarta in poarta,si raman si far de soarta.Imi petrec zilele mele,ca si pamantul scartie sub ele.De zile v-am spus,am plecat,si tot m-am dus!

No comments:

O alta zi,un alt an…

Pentru Ramona!Sanatate si multi ani,cu Domnul inainte.