About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, October 2, 2020

Cereri si mijlociri pentru lumea intreaga...



 

Va indemn dar,inainte de toate,sa faceti rugaciuni,cereri,mijlociri si multumiri pentru toti oamenii.Pentru Imparati si pentru toti cei ce sunt pusi in dregatorii,ca sa putem duce astfel o viata pasnica si linistita,cu toata evlavia si cu toata cinstea.Viata se duce in vant,iar noi toti asteptam sa treaca toate,plangand.Ramai cu bine suflet linistit,un dor se duce,iar altul vine,si vei uita cat de mult eu te-am iubit.In fiecare zi ne batem joc unii de altii,si nu bagam de seama,ca in loc,ne ramane numai jale si disperare,si apoi ne reculegem,si ne pare rau,de tot ce-am zis.Singuri ne mintim,unii pe altii,prea sceptici si singuri,ca intr-un pustiu.Inca nu e tarziu sa iti pleci privirea,si din nou sa ingenunchezi,si sa fii mai intelept!Inca o data nu-i tarziu,sa-ti ridici privirea inspre cer,si multumit din nou sa speri!

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.