About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, October 1, 2020

Catelusii...

Pandora

Sunt frati

Maverick 

 Parca sunt niste magarusi,dar sunt piper si pescarusi,te trage si din dus.Fica mea Ramona,a adoptat niste catelusi,ca sa nu-ti vina sa te impusti.Toata ziua latra,si sta la vatra ca o matra.Sunt draguti,dar si iuti,ca nu mai stiu unde sa-i muti.Mai putin si o sa plece,si o sa ne ramana casa rece,asa cum vin,asa si trece!E fetita si baiat,Pandora si Maverick.Va rog sa va delectati,si de tot raul sa uitati!



No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...