About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, October 1, 2020

Prieteni la catarama...





 Nu suntem de panorama,suntem prieteni la catarama,si n-e punem in rama.Dragi amintiri povestim,si nu vrem lacrimile sa n-e doboare,ca sunt amare.Sa fii prieten este o onoare,si mai mult ca atat,sa faci din toamna,primaveri.Prietenia e o floare rara,sa fii prieten sau sa ai un prieten,e un mare dar,dar si un har.Daca esti un om de omenie,prieten bun in veci ramai.Un prieten adevarat e greu de gasit,dificil de parasit,si imposibil de uitat.Prietenia si timpul sunt asemanatoare,daca le pierzi nu le mai intalnesti.Un prieten adevarat te ia de mana,si-ti atinge inima!Fiul meu Emanuel,cu fiul lui Eli,si nepotul meu Lucas.Vom ramane prieteni la catarama!Un Octombrie luminos,si multa dragoste pentru toti!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...