About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, September 4, 2020

Un moment,si repede a trecut!

 Sunt aici intr-un moment de liniste si pace,si gandurile nu-mi dau pace.Calatoresc cu gandul in timp,si ce repede trece al vietii timp.Fiul meu Emanuel,m-a vizitat,dar nu a venit singur,a venit cu fiul lui,Eli.Si de fiecare data cand vine,ma intreaba,ce noutati am?Eu i raspund,in fiecare zi e ceva nou,si ma bucur ca va vad din nou!Timpul trece si se duce,si suiera ca trenul,si sa nu te apuce,cand te duce.Si el este tata,si acum isi da seama,sa ai si responsabilitatea.Iar eu ca mama,si bunica,raman tot mititica,asa un pic,si frumusica.Iar de nepotelul meu,cu el o sa ma laud mereu,ca seamana cu fiul meu.Un moment de liniste,acum am facut liniste,ca nepotelul isi face somnul,cu muzica de liniste!Sanatate tuturor,si voi sa va linistiti de dor,si un moment fericit,din zori!






No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...