About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, September 23, 2020

Se poate intampla oricui...



https://www.debt.com/tag/identity-theft/

Azi 23 Septembrie am primit un telefon de la GBE GROUP-+1 (602) 313-8385 si mi-a spus ca cineva in 2017 luna Septembrie 24 a reclamat ca am avut accident cu masina,si acum trebuie sa-i platesc lunar settlement 166.65 si sunt vinovata de cauza.Imi amintesc ca intr-o zi un om m-a sunat si s-a reprezentat ca e de la Social Security si eu i-am dat toate info,si l-a sfarsitul conversatiei,mi-a spus ca ce proasta sunt.Atunci mi-am dat seama ca e fraud-inselatorie.Acum se dezbate cine a fost cu pricina.Se poate intampla oricui si oricand,doar ochii in patru.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...