About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, September 19, 2020

Salut,Ioane!




 Cine este nascut in Septembrie,sa ridice mana sus,si apoi sa o ia de la inceput.Salut omule!E ziua ta!E inceput de toamna,totul e in fosnet,copacii ofteaza,unii sunt mai bolnavi,altii mai tristi,iar frunzele cad de roua udate.Eu stau,si rad fara sens,totul e imens de intens.Sa nu-ti pierzi speranta,nici o clipa,chiar multe sunt in risipa,si multe s-au vestejit,ca florile de toamna,cand s-au aburit.Ma gandesc ce sa-ti doresc?Bucurie,fericire,sanatate,dar poti sa l-e primesti pe toate.O viata lunga sa traiesti,cu multa demnitate,multe bucurii ceresti,si succes in toate.Sa alungi din ganduri,brumele tristetii,si anii batranetii!La multi ani,si sa traiesti frumos,ca un om bun!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...