About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, May 13, 2020

In zile grele de incercari...

Cunosti tu vestea Isus te vrea,
Si-al tau pacat greu il v-a lua.
O vin acuma inaintea Sa,
Si singele Sau te v-a spala.

Cand zile grele de incercari,
Strabat un tainic gand,
O acest gand duios,
Sperante aducand,
De mult ai stat tu in pacat,
Nu vrei sa fi salvat?
Vino azi la Isus,
Si-n veci vei fi salvat.

O acest glas iti spune azi,
Sa lasi al tau pacat,
Lasa al tau pacat,
Si sa te intorci la Dumnezeu,
Sa-I slujesti Lui Isus,
Cu tot ce El ti-a dat.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...