About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, May 6, 2020

Astern povesti de viata...

Bogatie,bani,nu am,dar ce am le port cu mine in inima.Copii,nepotii,fratele,sora,neamurile si prietenii.Acestea sunt valorile mele,nestematele mele diamante.Cu ele eu ma bucur si imi construiesc amintiri de neuitat.Azi si nu numai azi,in fiecare zi ma bucur,in familie,in natura,cu prietenii si chiar de mine singura.Nu stiu daca e o zi sa fie la fel.Azi a fost o zi aparte.Am depanat amintiri nemuritoare,si ne-am amintit cu drag de cei plecati,dar si de cei ramasi cu noi.Cu drag ne-am amintit copilaria noastra,cum am crescut,si ne-am bucurat,am fost foarte multumitori pentru tot ce noi am avut,si am apreciat orice lucru bine primit.Nu voi putea indeajuns sa-i multumesc Domnului.Amintiri sa avem neancetat.Am simtit parca traiesc din nou copilaria,si a doua tinerete.Am povestit de peripetiile noastre.A fost o zi scrisa in memorie.Astept din nou o alta aventura.






No comments:

O alta zi,un alt an…

Pentru Ramona!Sanatate si multi ani,cu Domnul inainte.