About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, November 6, 2019

Tuna si fulgera...

Cand eu m-am sculat de tunete si fulgere am dat.Cerul este intunecat,si in depresie am intrat.De e soare sau furtuna,azi e ploaie si maine tuna,eu va spun o veste buna.Azi,nu maine,mergeti pe luna,nu intr-o luna,si daca e furtuna,bucurati-va in struna.Am invatat,ca nimic nu las pe maine,daca eu vreau sa ma simt bine.Nu m-am simtit azi bine,a plouat,shalele ma usturat,calcaile le-am tocat,spatele m-a abandonat,dar eu tot am plecat.Viata e de-a valma,te suceste,si invarteste,pana te rostogoleste.Astea le-am invatat pe pielea mea,durerea mi-a fost tare grea,dar le-am intors eu tot asa.Nu amana timpul pe maine,poate nu mai vine,daca ocazia e acum,nu te abate de la drum.Eu te sfatuiesc,tu tine minte,intr-o zi ti-o prinde in minte.Afara ploua si e inourat,eu in ploaie m-am scaldat,cu frunzele uscate m-am uscat,de pacate tot am dat,soarele azi m-a uitat,dar eu nu m-am suparat.M-am miscat,si un piscat,de pureci eu am dat,am stropit,si au plecat.Uite asa eu m-am bucurat!O zi buna,este buna,cand o surprinzi si cu o aluna.Nu astepta,ca cineva sa te traga de mana,trageti tu vre-o doua palme,si sa vezi cum se inhama,si trezeste-te din somn,si cu tine drept in pom.Nu m-am suit in pom,dar am stat pe linga-un pom,l-am manghaiat,si salutat,si o fotografie el mi-a dat.Asta este viata,cand te da de-a valma,si o vezi pe palma.Ti-am spus eu tie,dute si taie creanga.Fa o colivie,ia-ti o palarie,si drum bun cu energie.Azi din nou de-a valma am plecat.Anii mei se duc,eu nu-i mai ajung,si peripetiile le smulg.Cu drag,dar nu va trag,va las in prag!









No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...