About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, March 19, 2019

Pana aici...




Ce mai zici?Pana aici,stau cu furnici,nu vreau tu sa te infrici,ca sa iasa balamici.Am crezut ca o sa te ridici,sa nu ajungi un tremurici.Precum zici,nu toti suntem pitici,mai suntem noi si voinici.Eu o sa le urzic,cu niste lipici de stupici,ca niste limbrici.Am zis,pana aici,ca sa nu te strici,nu ca niste turturici.Si mai zic,chiar daca nu aici,eu nu stiu cand tu o sa pici,de pe tavalici.Nu a fost usor aici,am si piedici si harpazici,ce sunt ascunse de frunzici.Mai zici,ai si mici,dispusi sa-i pui chiar aici.Pana aici,chiar de nu rezisti,te termini pe furisi.Pana aici am invatat,nici de vorba,nu m-am inaltat,doar am existat.Nu numai aici,sunt niste licurici,si tot felul de tropici.Pana aici,fara piedici,le prezici cu usturici.Am incheiat pana aici,si te las cu un sclipici.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...