About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, March 16, 2019

Nu alandala,nu talmes balmes,nici arababura...

Ce atata alandala,ce talmos balmos,o arababura,chiar ca ma doare gura.Nici nu vreau sa le cunosc,mai bine sa mor prost.O zicala din batrani,nu da cinstea pe rusine,ca o fi vai de tine.Am auzit de alandala,m-am ferit ca de obeala.Ce dizordine,si ce rusine,alandala,tu nu te pui cu mine.Acum doar eu le-am aflat,technologia m-a invatat,eu doar la gogal am apelat,si de indata am aflat.Technologia este buna,daca e lucru de mana,daca este tricotat,eu pe toate le-am uitat.Alandala,e zicala,am gasit si morala.Tu te joci de alandala,si nu stii ce e dricala.Dute tu cu alandala,eu mananc si o migdala.Nu mai traii ca alandala,ca o sa primesti zabala,si te costa zapaceala.Lasa tu raceala,ca te ia si buimaceala,si te apuca strofocala.Toate cu alandala,ca o sa-ti pierzi si sandala,si te va lua si ameteala,si vei plange ca umezeala.Alandala,bomboneala,am venit cu urziceala,pe la ceala.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...