About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, March 16, 2019

Io fac gura,de slabire...





Am o gura cat o sura,si fac gura de slabire.Ce gura?De slabire,la vorbire,pentru cata omenire.Nu sunt Stela Popescu,nici doamna Doctorescu,sunt eu,ca vreau sa fiu un jubileu.Am scos tot afara,tot ce tine de mancare,numai apa ca sa beu.Ce sa fac,sa fiu ca Draga Ardeleanca,cand nu stiu sa citesc cantarul?M-am pus eu bine si cu tine,slana,branza,si sardina,ca ce nu-mi place,le dau incoace.Sa cantaresti tot ce mananci,doar trei grame,si te framanti.Mai vreau eu oare gura de slabire?Nicidecum!Eu nu le mai cantaresc,doar mi le afisez,si pe masa le asez.Stau putin,ma uit la ele,nu la gramele pe ele.Am inceput sa ma delectez,doar numai le privesc.Hai sa beau putina apa,ca doar pofta o sa-mi treaca,si o fac eu de scofata.Tot putin cate putin,am ajuns ca un prelin.Am invatat ca sa slabesc,sa dai din gura,si slabesti!A fost destul,eu am incercat,kilogramele mele voua vi le-am lasat,si m-am pus iar pe mancat.Usor a fost,eu am plecat,gura mare,eu am strigat!Cura de slabire,m-ai terminat!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...