About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, March 31, 2019

Despre cioara cea vopsita...

Bai frate,ce umbli cu cioara vopsita?Se spune ca a fost o data,o zicala,dar care a fost adevarata.Ca sa scape de ciori le-a vopsit,si le-a dus la piata.Ce frumoasa pasare avem,ia neamule pasarea,e buna si gustoasa,face zama satoasa,si-i buna la mate!Despre ciori am invatat,sunt foarte inteligente,si manca ori ce.Pana ca si te cunoaste,si nu-ti mai da nici pace.De multe ori si noi umblam cu cioara vopsita,ca sa ne fie aparentele de bine.Nu stii omule,cand vopseaua cade jos,tie iti vine sa te strofoci.Ai sa vezi cum o sa cazi si jos!Ai mila de noi Doamne,nu ne lasa cu cioara in prada,nu vrem sa stam in strada.Uite asa a ajuns omul de nimic,sa mai coloreze si un pic,chiar si o cioara cu fistic.Cred ca tu te-ai prins,ce vreau sa-ti zic.Lasa cioara ca sa zboare,mai dai si de mancare,si tu dute la plimbare.Cioara,cioara,surioara,nu sta la noi pe ulicioara,ca lumea o sa te doboare,si cazi drept intr-o culoare.Am vrut sa mai uitam putin,de necazuri si suspin,poate despre o cioara,noi mai radem putin.Ceva trebuie sa facem,ca sunt multi ce cioara le-o place,si ti-o pune si pe masa,poate e buna si gustoasa.Nu,multumesc,eu nu servesc,ca de ciori eu ma feresc,si numai culori zaresc!A fost buna,am luat-o ca o gluma,si am scris-o cam de-o luna!Sanatate si iubire,cioriile sa va imbie,stati departe de prostie!

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.