About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, January 17, 2019

Gheorghe si Ion...

Era si a fost,este si va fi.Gheorghe,mai baiete,te-ai mai dat pe indelete,si umbli tot la fete.Vai de mine,nicidecum,ca mi-am pus eu pofta in cui.Ei,nu mai zice,sa se strice,ca pana la urma toate pice.Gheorghita trecura,si tot da din gura,o sa-ti arat eu tie,o vezi tu pa Maria,uita ce fata,ea e ce-a modata,si tu nici n-ai putut sa fi sofisticata.Dar nu ti-am spus eu tie,eu nu sunt o Marie,eu sunt o jucarie,ce te atrage sa stai tot in cutie.Daca tu n-ai invatat,ca Maria s-a schimbat,si eu te-am abandonat.L-am lasat pe Gheorghe in pace,ca se tinea de chistoace,si mie imi facea mistoace.Cu Gheorghe am terminat,balada nu am cantat,eu tot singura am dansat.Acum mai,zi tu Ioane,se cade sa lasi tu o asa fata frumoasa,fara viata,si plangareata.Nu se poate,dar stai,ca mi te place.Ionutule dragutule,ce faci tu puiutule,nu vrei tu scumputule,sa cantam iubitule?Stiu ca viata este grea,dar Maria pe min ma vrea,si nu stiu ce sa ma fac,ca sa scap de beleaua grea,si inima cum imi spunea.Intre doua nu te ploua,dar nici bine nu se indoua.Gheorghe,Ion si Maria,se duse sa imparte mosia,dar ce mosie sa mai visezi,ca numai sti sa te crucesti,numai ochii ti belesti,si la mandre te gandesti.Gheorghe,Ioane,eu am plecat,cu mandrele v-am lasat,am plecat intr-un alt stat,si tot de cantat am dat,in sat.Bucurati-va de-acum,nu mai stati pe al meu drum,ca nu vreau sa ma zugrum.Povestea a fost cam grea,Maria,determinata a in incalecat pe-o sha,si tot iubind gonea zambind,ca nu mai vroia plangand.Gheorghe era,Ion se prefacea,Maria izbutea,si povestea se inregistra.Fratilor sa traim cu totii bine,povestind ne pica bine,si muncim fara de rusine.Nu am scris-o eu,a venit de la sine,ca stiu ca te mai gandesti la mine.Mi-a placut de Gheorghe,dar de Ion,numai se aminteste,ca ma rasuceste si ma pacaleste,si apoi ma ispiteste.Am plecat,nu v-am uitat,in personaje si poveste eu v-am amestecat.Salutare Gheorghe,salutare Ion,am scris cu un pion,ca Maria dintr-un pom.

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.