About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, June 5, 2016

Ce-ar fi faptura-mi fara Tine?


Ce-ar fi faptura-mi fara Tine?
Mantuitorul meu iubit!
Ce-as fi de n-ai fi Tu in mine
Cu harul Tau nemarginit!
/:As fi un bulgare de gheata,
Un chip de huma fara viata,
O stanca-nvaluita-n ceata
Si-o noapte fara dimineata:/

As fi un far fara lumina,
Pustie de nisipuri plina
Cu vanturi fara de odihna,
Cu serpi si scorpii ce-nvenina.
/:As fi o albie uscata
Pe unde-a curs un rau odata,
O frunza smulsa si purtata
Fara de scop prin lumea toata/

Asa as fi dar slava tie
Tu esti a vietii bogatie
Comoara harurilor vie
Ce ma inunda pe vecie.
/:Eu n-as sti azi ce-i stralucirea
Vietii-n mii si mii de fete
De n-as fi cunoscut iubirea
Cu-nfiorari si frumusete:/

De n-ai fi fost Tu,bunatate
Incepatorule a toate,
Cu taine-adanci si minunate
Ce totul vrea si totul poate.
/:Tu m-ai suit in slavi divine
Din locu-ntunecatei tine,
Isuse,sunt ce sunt prin Tine
Si-acum si-n veacul care vine:/ 





 
                          

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...