About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, January 14, 2015

La o plimbare la Park,cu Viorica...

Azi am primit o vizita din partea unei prietene de demult,din anii copilariei noastre,din Bujac.Ea locuieste in Indiana,dar are copii aici in Phoenix,si cu aceasta ocazie,mi-a facut si mie dorinta sa ne mai intalnim.Am petrecut un pranz impreuna si cu mama mea.Apoi eu am venit cu idea sa mergem putin la o plimbare la Park.Vio si cu mine am depanat amintiri,si ne-a venit multe ganduri din anii tineretii noastre.Apoi desigur ca tot copii am ramas si ne-am dat pe leagan,hinta palinta,stiti voi despre ce este vorba.Ne-am plimbat pe faleza unui lac mic,si am privit cu drag natura si ratustele,si oamenii cum prindeau pesti.Tot o data,am facut si un filmulet pentru anii batranetii,cand ne vom mai intalni din nou,sa ne mai putem bucura la fel ca si in ziua de azi.O zi frumoasa de 14 ianuarie 2015 Phoenix-Az.



No comments:

Am umblat prin lume…

Multe eu am cercetat,dar cu toata truda,pace nu am aflat.Am umblat prin lume,dar numai cu Domnul eu m-am impacat.