About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, October 2, 2023

Ziua zambetului…

Zambeste,Isus te iubeste.Zambeste chiar si cand ti se pare ca e greu,sa nu asculti la lume cum barfeste,asculta sfatul meu,zambeste.Zambeste pleoapelor invinse de dureri,se vor tamadui fara cicatrici,doar cu un zambet si multe mangaieri.Zambeste toamna florilor,poate vor mai gasi puteri sa de-a in floare,inca pentru a doua oara.Zambeste omului care nu mai vede,si nu mai crede,zambetul prin el te va sfinti.Cu un zambet ti tot Cerul inseninat,si lumea de tristete a scapat.Zambeste ca e gratis,nu-l tine printre gratii.Toarna-ti o ceasca de cuvinte,si zambeste neancetat.Un zambet da liniste vietii,un zambet e calea dreptatii.Cel mai frumos zambet,este cel care vine de nicaieri.Liber,gratuit si sincer.Zambeste pentru tine.

No comments:

La neamuri…

Lavinia ne-a vizitat din London Anglia.Si ne-am bucurat impreuna la Ilonka si Dorel Micula,cu fratii Micula.Domnul sa ne binecuvinteze pe...