About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, July 8, 2021

Rodi Agnus Dei…

Nu stiu ce simti,dar eu simt.Unii se simt bine,altii mai putin bine,si multi poate nu mai simt deloc.Vreau sa scriu ce simt eu despre Rodica Agnus Dei.Nu ne-am cunoscut chiar bine,dar am avut cateva conversatii bune cu ia pe message.Am cunoscut-o din Chicago,pe timpul cand fratele Galis era Pastor la Biserica Philadelphia.Sunt multi ani de atunci,dar memoria inca mai lucreaza.Nu am cuvinte sa pot sa descriu ce personalitate avea Rodica Galis Cuc.Fiecare are dreptul de exprimare si de reculegere a amitirilor.Dumnezeu ne stie cel mai bine pe toti.Dar pot sa spun ca Rodica a fost credincioasa si sensibila in facerea de bine si iubirea de oameni.A avut un caracter puternic.A fost,sotie,mama,bunica,sora,cumnata,matusa,verisoara,si prietena.Dar mai presus de orice,a fost mielusaua lui Dumnezeu.Nu idolizez pe nimeni,dar vreau ca asa cum o stiu multi,sa spun si eu,departe de mine gandul sa ma laud,Domnul a iubit-o mult.Multe nu putem intelege,de ce-i asa,o stie numai El.Vei ramane in amintire,si peste ani si ani,imi voi aduce iar aminte de tine.Te nasti,traiesti,si trebuie sa mori.Asa e viata!Si cum s-a citit din Psalmul 90:17 Fie peste noi bunavointa Domnului Dumnezeului nostru!Si intareste lucrarea mainilor noastre,da,intareste lucrarea mainilor noastre!Invata-ne sa ne numaram bine zilele,ca sa capatam o inima inteleapta!Pana la revedere,ne vom vedea!Domnul sa mangaie familia indurerata.Asa ne ducem,rand la rand!

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.