About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, October 23, 2020

Dupa ani de zile...





O zi de intalnire,dupa zeci de ani,si am ajuns mai tari.Nu suntem tatari,suntem muscati de tantari,dupa atata amar.Anii au trecut,si din nou impreuna am ajuns.In familie la Dorel si Ilonka Micula,cu Isfanestii si surorile Isfan cu familia.Multumim Domnului pentru Harul minunat,ca din nou ne-am adunat,si pe Domnul l-am laudat!Povesti multe am depanat,lacrimi multe pe fata ne-au brazdat,si am ajuns in anul 2020 in Octombrie,si multumim din nou,o ce Har,minunat!

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!