About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, April 5, 2019

Am respect pentru varstnici...

Unde e respectul pentru oamenii in etate,nicidecum in ebrietate.Stau si ma uit la generatia noua,cum se transforma pe din doua,si ajunge la noua.Chiar acum am vazut un baiat de pe drum,fara scrupul,ca vai de capul lui,isi batea joc de mama lui.El afara,dar eu in casa,sa ma urc si pe masa,ca o sa si fug de acasa.Durere mare,fara de alinare,si te crezi ca esti asa de mare.Fii fara rabdare,te trezesti si in inchisoare,nu stiu daca mai are si remuscare.Respectul meu e mare,pentru pierdutii batrani cand nu mai au nici o scapare,de abuzare.Le vine si lor randul,in timpul cand le bate si lor vantul,si va suferii cumplitul.Ma resemnez,sa nu cedez,ca nu sunt departe de ce urmez.Dar asa este pamantul,intoxicat si bolnav ca si omul batutul,ce nu are loc,nici plangandul.Ce copii sa mai cresti,ce odresle sa tesi,daca nici tu nu vezi,nici nu crezi.Am tot respectul si le dau tot dreptul,ca merita buchetul,de a fii iubitii pe indeletul.Fata le este batrana,dar inima lor stie sa fie si senina,chiar si cand suspina.Am simtit si simt cu ei,ca-mi sunt dragi sufletului meu si vreau sa-i decorez efortul lor.Maini curate ori murdare,ei au stiut sa stea-n picioare,si sa care pentru fiecare.Osteneala lor nu-i rasplatita,e mai mult ca biciuita,si de multi e ocolita.Vrastnicilor eu va spun,va apreciez si ma supun,ati rezistat,ati meritat,si din sufletul meu eu va incunun!Mergeti pe drum,si eu din urma va ajung!

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...