About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, March 24, 2019

Oare am pacatuit?

Lume,m-am indragostit!De un iubit,si nici nu l-am privit,nu s-a talmacit.Poti sa fii indragostit,si ca de jale esti lovit,ca te faci si mai smerit.De cine m-am indragostit?Pai,sa vedeti,dar nu spuneti,nu vreau sa dati cu capul de pereti.E un secret,mai discret,nu in direct.Ca sa-mi treaca de urat,eu m-am indragostit,dar nu am primit nici un sarut,ca vantul l-a pierdut.Mai memorez,cu indiscret,sa realizez cat de maret,e sa fii istet.Oare am pacatuit,de m-am indragostit,ori numai am glumit?Si ce daca m-am indragostit,nu e un tampit,nici un ciufulit,nici afurisit,e un artist.L-am gasit tare trist,trista fiind si eu,l-am chemat ca mi-a fost greu.L-am cunoscut in clipe triste,cand Inima-mi plangea din greu,si cu duioase soapte triste,i-am spus,e vina mea,ca te iubesc.Ce indragosteala,ce amoreala,cu acreala de plangeala,am tras-o eu la socoteala.Am intrat drept la indoiala,nu credeam ca e banala.Am platit eu bine,indragosteala nu se tinea de mine,a mers pe sine.O poveste de iubire,cu sfarsit de despartire,ce ma arde si pe mine.Ce-o fii o fii,ce-oi patii voi platii,daca nu ma voi rasgandi.Asa povestea mea s-a scris,eu am crezut ca traiesc in paradis,dar emotiile m-au convins.Am inchis ochii si am zis,pana aici,apoi i-am deschis,si nu am mai vazut nici un paradis,totul a fost un vis!Uite asa eu m-am indragostit,ca prin vis,dar am invins!Sa visati si indragostiti sa plecati,ca nu traiti in pacat,doar ati exersat,cu un gand curat,nu va-ti patat,ati rezistat,iar eu v-am indrumat,cu sanatate si putere,v-am inzestrat,nu renuntati!


No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.