About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, March 15, 2019

Gandire gratuita...

M-am gandit la tine,ca si tu sa te gandesti la mine.Gandirea este de mai multe feluri:rapida,lenta,critica si creativa.M-am oprit la un magazin,si scria "Think free"Asa e viata,cand nu ai ce face,gandesti.Nu stiu in ce categorie o sa ma gandesc?Cred ca va fii mai lenta si creativa.A fost o data o ganditoare,care pleca pe ulicioare,si de ganduri era sa zboare.Uite ca eu aici am zburat,si ganduri curate am adunat.La multe m-am gandit,si cred ca nu te-ai plictisit,am intrat la continut,m-am gandit sa te sarut.Gandul meu a fost bun,inca nu ai ajuns nebun.Ti-am spus eu tie,gandurile ma tin pe mine,nu vreau sa inebunesc,vreau mai mult sa ma gandesc.Am plecat si m-am gandit,inca nu m-am pricajit.


No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...