About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, April 22, 2024

Din patul meu cand ma trezesc…

Din patul meu cand ma trezesc, Ma indrept spre Tine,Tata, Si vreau acum sa-ti multumesc. Ca mi-ai dat inca o zi, Mi-ai daruit o dimineata, O zi cu Speranta, Sa traiesc pentru Tine, S-o traiesc cum se cuvine. O zi cu Tine, E-atat de bine, Inima mie plina de iubirea Ta. Tu esti aproape,Tu esti in toate, Si nu ma tem orice s-ar intampla. O noua zi a aparut, O noua zi s-a asternut, O noua zi ca roua diminetii, S-a scris in calendarul vietii. O zi cu valuri si incercari, O zi cu binecuvantari, Dar toate trec si trec, Si trec cu bine, Doamne cand esti langa mine. In fiecare ceas din zi, Eu stiu ca tu ma vei pazi, Chiar de in lume-i tulburare, Chiar de negura e mare, Caci stiu ca Tu,Tu ma primesti, Cu dragoste ma ocrotesti, Si vreau acum sa-ti multumesc, Pentru ziua ce azi eu o traiesc.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...