About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, September 29, 2023

Ziua Internationala a cafelei…

Azi e ziua Internationala a cafelei.Pe un colt de canapea,imi beau cafeluta mea,si incep din nou a medita.Timpul a fost scurt,si asa de repede a trecut.Cand am vrut sa beau mai mult,cafeaua repede a disparut.In viata se intampla,sa nu-ti mai stau in fata,te aranjezi singur la masa.Stiu ca nu-ti pasa,ca m-ai scos si din casa,cand am vrut sa stau putin de vorba cu tine,la o cafea si dulceata.Ma multumesc si cu a mea viata,nu sunt toate ca pe ata,nici cu ceara sau dulceata,dar le fac eu cu cafea si putin dulceata,sa-mi pice bine la mate.M-am rugat lui Dumnezeu,sa-mi fie El prietenul meu,sa nu ma rog de tine mereu,sa fi prietenul meu.Dumnezeu m-a ascultat.A fost prea putin,dar amintirea mi-a ramas,si de indata aici am aterizat,si m-am eliberat,de povoara eu am scapat.Dumnezeu m-a inzestrat,si cu putinul m-am imbelsugat.Nu am fost eu accea ce tu ai cautat,itele s-au incurcat,si singura langa un pom,am meditat!Cu iubire te-am lasat,nu ma cauta,natura si visul e viata si iubirea mea,pana cand in cer voi pleca,si gandul cu tine va ramanea.Cafeluta cafelea,cu tine voi ramanea,caci fara tine,cafea,nu ma voi scula.Acum am baut o buna aromata cafea!

No comments:

La neamuri…

Lavinia ne-a vizitat din London Anglia.Si ne-am bucurat impreuna la Ilonka si Dorel Micula,cu fratii Micula.Domnul sa ne binecuvinteze pe...