About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, September 5, 2019

Mi-am luat inima in dinti,si m-am dus...

Cu inima in dinti,m-am dus,cat m-au dus doi ochii.Si unde credeti ca am ajuns?Drept la Eli la patut.Ieri a avut doua luni.Azi sarbatorim Linda 32 de ani.La multi ani cu sanatate,ca e mai buna decat toate.O zi frumoasa de 5 Septembrie,dar eu ma simt ca si in primejdie.Nu va speriati,viata m-a intors de craci,si m-am rasturnat in maci.Ziua buna sa va fie,nu vreau sa stau in colivie,vreau ca totul in jur,frumos sa fie.Sunt aici,precum vedeti,am mancat de micul dejun,niste castraveti.Au fost drepti,iuti si cu otet.Ziua buna se cunoaste de dimineata,eu nici nu m-am spalat pe fata,am crezut ca sunt de ata.Aerul aici,e mai curat ca la noi,la noi este mult gunoi.Vreau sa compun o poezie,mititelului ce ma invie.Eli besinosul,Eli cacaciosul.Se scoala de dimineata,si toata casa e pe masa,daca nu-i dai sa manance,plange ca sa fugi tot inainte.Zece minute mi-a ramas,pana eu ma uit din nou la ceas.Ora opt dimineata se numeste,lucratorii astea,pe mine ma ameteste.Ma prapadeste si ma prafuieste,ca haine de schimb in sacosa mea nu se gaseste.Iar acum,cineva de dimineata,un telefon mi-a scris pe fata.Vrea ca eu sa il sun,si nici nu stiu,cine e mama lui.Vedeti ce eu am facut?L-am trimis cu tot la mama lui.Imi pare rau,dar eu acest numar nu il cunosc,si nici persoana nu o recunosc.In cateva minute,multe mi s-au intamplat,si in trei minute eu am incheiat.Am ajuns la destinatia propusa,am fost eu un pic prostuta,ca am iesit pe o alta straduta.Iar acum tu soruto,veziti de casuta.Am intrat,si pe toata lumea eu i-am deranjat.Am terminat!



No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...