About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, December 14, 2020

Problema e problema...

Din trecut,problema e problema,iti lasa si-o emblema,vinovat esti de o problema.Timpul tot a trecut,si raman toate la trecut.Multe evenimente s-au petrecut,si viata mie mi-a trecut,dar nu am ramas in trecut.Timpul din nou peste mine a trecut,si ma vad cum si eu viata mi-am petrecut.Timpul si-a lasa doar amprenta,si eu acum mi-am facut si prezenta.In zile bune,ca si in zile grele,cu dimineti tacute,si noptile cu stele,eu tot imi cant cantecele mele.Mereu am fost cu viata in dinti,si cu calvar in suferinti,dar am iesit la biruinti.Multe valuri au trecut,precum trece un val,si un alt val vine,s-au tinut val dupa val,dupa mine.Sunt aici la mal,dar nu ma pot da jos de pe cal.Multi mi-au spus ca nu am carte,ca sa ies din valul cel de moarte,si timpul de departe. Am trait asa,dar nu mi-a fost rusine,a fost si saracie,fara nici o bogatie,dar am ramas vie,si in cap cu o farfurie.Am mers tot mai departe,dar durerea s-a uscat in piept,dar tot i-am facut eu piept.Dupa munca si rasplata,dar nimic nu m-a tinut,si am stat tot dreapta.O plimbare prin natura,este rasfatul meu,ca lumea sa nu ma injura,o gura de aier,si ma vindec de sudura.Nici o seara,nici o zi,fara muzica pe-afara,sa nu le bag la inimioara.Ma resemnez cu gandul,ca iute imi trece si mie randul,si-mi vine si mie timpul.Trebuie sa trag de timp cu dintii,si sa primesc raspuns in versuri,si le scriu aici,din timpuri.Am dureri sivoaie,sunt ca timpul,ce m-ancovoaie,dar toate ma indoaie,chiar si pe ploaie.Imi continui drumul,si din nou repet,si apoi ma respect,ca nu mai este nici un respect.Timpule eu te respect,ca tu tot ma nerespecti,nu ma mai iubesti.Am spus o poveste nespusa,ca e tare nespusa,si am lasat-o aici,pe usa,si la lume spusa!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...