About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, September 18, 2023

Ziua Respectului…

18 Septembrie-Ziua Respectului.Respectul este singura formula a succesului intr-o societate care cauta sa devina sa creasca,sa prospere.Reduce agresivitatea si ostilitatea dintre grupuri,creeaza o geografie a colaborarii.Unde e respectul?S-a pierdut,cand mama si tata,sau batut.Copii au vazut,si asa si ei au facut.Trag aier,nu-mi dau aier,nu sunt un loyer,ma respect,dar nu te astept,ca tu sa ma respecti.Cine te respecta,te inersecta,nu e o secta,poate o insecta.Ma respect,vreau sa ma delect de tot ce e nedrept.Cand ma respect,ma si iubesc,stiu sa ma cantaresc,de aceea si gandesc.Ma gandesc,daca tu nu ma respecti,eu cu tine nu mai actionez.Respectul este reciproc,te respect,ca sa ma respecti.Dar totusi eu nu astept pana cand tu ma respecti,eu continui sa ma respect,vreau sa stiu ca sunt un intelect.Cand ma respect,ma spal pe dinti,traiesc,si povestesc.Chiar acum am povestit,despre respect,si nu am aflat nici un respect.Lumea ma respecta,le-am dat o reteta,respecta-te bine,traieste fara rusine.Nu dau tot afara din casa,dar fica mea Ramona,care se crede barona,nu ma respecta,ca se tine incridenta.Chiar daca inima mi-e amara,ma respect cu o ciocolata amara,nu ceara.Imi place sa scriu,ma respect si de e tarziu,nu vreau un bristuriu.Respectul de sine,miroase foarte bine,dar respectul de tine,te ridica sa-ti mearga bine.Daca am stii sa ne respectam,ce bine ar fii,ne mai usuram,de necaz mai uitam.Ma bucur de tine,ca te respecti ca si mine,traieste,iubeste,si zboara ca mine.Unde respect nu e,nici viata nu e,nimic din ce faci nici satisfactie nu e!Alege acum,cum am ales eu respectul cel bun,si daca stii sa te respecti,e simplu nimic tu nu cartesti!Ma respect,de aceea eu traiesc,si vreau si pe tine eu sa te respect!Cu un respect,eu te astept,departe de mine gandul,sa nu ma respect!Eu va respect!Tolerez toleranta,ma ajuta sa trec si distanta de dureri,pana am mare toleranta si la cruciferi.Este o calitate a umanitatii cu slabiciuni si greutati,si sa ne iertam reciproc,aceasta este cea dintai lege a naturii.Toleranta este o valoare morala care implica respect pentru ceilalti,pentru ideile,practicile sau convingerile lor indiferent daca sunt diferite de ale noastre.Este un termen ce provine din latinescul,tolerare,ce semnifica a suporta.Toleranta este un act de umanitate,pe care trebuie sa-l cultivam in viata proprie in fiecare zi.Reprezinta respectul,acceptarea si aprecierea a felurilor noastre diferite de expresie.Ea este incurajata prin cunoastere,deschidere a spiritului,a constiintei si a credintei.Din nefericire,lumea in care traim se confrunta cu multiple conflicte.Toleranta este o virtute care face ca pacea sa fie posibila si spre o fireasca si metaforica,armonie in diferente.Nu uita ca toleranta nu inseamna sa accepti un cumportament deplasat,ci inseamna ca toata lumea merita sa fie tratat cu respect,si la randul lor sa i trateze pe ceilalti cu respect.Toleranta reprezinta una dintre parghiile ce ne influenteaza in mod direct si indirect atat starea noastra emotionala cat si relatiile cu cei dragi.A fi rabdator cu aspectele dezagreabile ale oamenilor,va ajuta sa deveniti mai toleranti.A fi tolerant iseamna,ingaduitor,indulgent,iertator.Este elementele divine ce conduce la liniste,pace,respect.Toleranta inseamna bunul simt de a nu fi egoist si a intelege importanta pe primul loc.Lipsa tolerantei este egoismul iar acesta este sursa tuturor relelor in lume.Este respectul,acceptarea si aprecierea diversitatii culturilor lumii noastre.Sa poti sa tolerezi,si sa ai toleranta pana ajungi la speranta,fara distanta.Azi,acum,am tolerat pe fica mea Ramona,si am inregistrat-o cu drona,sa stie cine este ea,in toata zona.Copii ascultati de parintii vostrii,e spre binele vostru.Respectati-va parintii!

No comments:

La neamuri…

Lavinia ne-a vizitat din London Anglia.Si ne-am bucurat impreuna la Ilonka si Dorel Micula,cu fratii Micula.Domnul sa ne binecuvinteze pe...