About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, September 22, 2023

Si totusi vine toamna…

Si totusi vine toamna,o sti si tu,o stiu si eu,si am ajuns batrani.Am stat de vorba azi cu Domnul,i-am multumit ca mi-a mai dat o zi.S-alung din suflet toata intristarea,si disperarea grea ce m-a cuprins.Cu mine e la orice pas,El ma ridica din necaz.Am stat de vorba astazi eu cu Domnul,si stau mereu,in fiecare zi.Am stat la sfat cu Domnul,si El m-a ascultat.I-am spus pe rand,Lui,toate,ce-n suflet le-am pastrat.Nenumarate taine,si greul ce m-a rapus.Apoi din vocea Lui ce-a blanda,am auzit,mai rabda,pana la sfarsit.Pe vechiul calendar,din nou praful se pune,si mai se spune,a mai trecut o vara!A mai trecut un an,si iarasi ceasul suna,din nou e toamna,afara,iar.E un miros de toamna si gutuie.Melancolie,nostalgie,si tot ce-n suflet creste,si moare in adanc.Regrete si sperante,inca se plasmuiesc.Timpul ramane,noi ne stingem,incet incet,pe-o nota de vioara.Si iarasi toamna vine,si din nou este toamna noua,in calendar.Buna doamna,buna toamna,m-am sculat de dimineata,m-am spalat pe fata si nu am avut nici o ceata.Soarele a rasarit,eu iute am sarit,si la computer am venit.Viata,am baut si-o cafa,si acum imi formez si-o dispozitie de viata.Am intrat ca am vrut sa stii ca te-am salutat,si miracolul l-am asteptat.Am dormit bine,cu visuri putine,dar nu erau cu tine,nici nu-mi amintesc,despre cine.Ca in fiecare dimineata,o rugaciune spun indata,si ma gandesc cum sa traiesc,mai bine,sa nu inebunesc.Le am eu pe a mele,sunt numai dorurile mele,dar astea nu include si viata ta.E doar a mea.Eu sunt ca pasarea,si-mi cant cantarea mea,ca sa pot traii mai bine asa.In fiecare dimineata,invat o alta povata,ca sa fiu si mai isteata.I multumesc lui Dumnezeu,pentru tot ce am eu,si ma rog pentru fiecare,si le doresc cu suflet mare,sa poata sa steie in picioare.Ma rog si pentru tine,tu,cel de langa mine,sa-ti fie si mai bine.Cand viata ne este grea,si ne vom ruga tot asa,izbanda noi v-om capata.Nu le stim noi pe toate,chiar de nu ne frica nici de moarte,le traim,ne amintim,ca de toate suferim.Asa e viata pe pamant,cand te scoli cu zorii in gand,si vrei sa faci un legamant,cat vei traii,tu vei iubii.Iubirea este ce ne leaga,cand viata crunta ne destrama,si nimic nu este de arama.Un gand curat,un sentiment,o zi frumoasa,un angajament,ca vom lupta in viata.Hai Raveca,fi tu tare,tu te lasa calcata in picioare,nu lasa pe nimeni sa te doboare!Vreau sa fiu tare,chiar si cand nu am nici o alinare,o sa merg eu pe spinare,chiar daca urlu si ma doare.Iti multumesc Domnul meu,viata mea,mereu ai fost de partea mea,la stramtorare si necaz,ai fost biruinta mea.Am stat de vorba eu cu Tine,viata,de ce tot pe mine?Stiu ca m-ai iubit pe mine,si m-ai invatat sa zbor bine,de nimic sa nu-mi fie frica,chiar si daca cerul pica.De dragoste,de dor,de zbor,si ma trece si-un fior,tu stii cat de mult eu te ador,chiar si de-ar fi sa mor.Iubita viata,viata mea,tu esti eternitatea mea,si eu de tine nu ma las,numai odata,intr-un ceas.Numai de iubire eu ti-am scris,parca traiesc in paradis,e usor de scris,dar greu de zis.Viata,tu m-ai invatat atatea,si cate fapte eu facutam,ca eu sa iau aminte.Din cuvinte e usor,dar faptele pe min ma dor,le incerc cu un fuior.Ne mai povestim odat,ca acum eu am plecat,si la viata m-am inchinat!Am stat de vorba cu viata,si ne-am inteles de minune!Mi-a spus sa nu fiu rautacioasa,ci sa fiu mai ingaduitoare.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...